Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2015 15:56 - Bring Me The Horizon,Alexandra palace,London
Автор: blvdnights Категория: Музика   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.12.2015 18:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И така...

Моят първи блог  или опит поне,ще бъде за последния концерт,на който присъствах, на британците от Шефийлд Bring me the horizon.
Дори не знам как се пише блог,какво се пише,колко се пише...

Bring me  са metal core,post hardcore банда с голям завой към поп-а в последния им албум That"s the spirit,излязъл този септемри.Всъщност е много добър албум,може би един от албумите на 2015.За мен специално е албумът на 2015г!

Live-ът всъщност беше част от кампанията,промотираща That"s the spirit.Alexandra pallace(Alley Palley),където беше концертът,е една от най-известните в Лондон.Гледката от там към града  е страхотна!Една вметка...Slipknot и Enter Shikari(гостували наскоро в София) са следващите групи с гигове там.Страхотно място и за пързаляне с кънки през цялата година!

10 000 бяха стабилно подгряти с Pvris и Neckdeep,за да отстъпят място на Bring me...

Това беше третият ми път,в който имах удоволствието да гледам BMTH на живо...След Download festival,когато още дори не знаех,че съществуват и когато всъщност се влювих в тях.Както и един warm up  гиг преди Reading festival в Оксфорд този август.

Нямах търпение да чуя на живо Doomed,любимата ми песен от новия албум!Всъщност вече знаех,че с няе ще открият...Страхотно светлинно шоу,светлинни ефекти по цялата сцена,а за Doomed  дори и небе от ефекти.НЕВЕРОЯТНО!!!

Трябва да призная.че бях голям късметлия,защото от всички парчета,които исках да чуя,само едно не беше включено в сетлиста-Empire,от предишния им албум Sempiternal(!!!).

Би ми се искало да кажа,че имаше момент,в който залата избухна,момент,който се открои,но сетлиста беше така подбран,че този момент всъщност беше през цялия лайв!!!
Happy song,House of wolves,Sleepwalking,Shadow Moses,True friеnds...И все пак Throne беше пика!

Краят дойде с Drown,първият сингъл от That"s the spirit!

Най-добрият лайв,на който съм бил!!!Без никакви съмнения!!!

imageimage









Гласувай:
1


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blvdnights
Категория: Музика
Прочетен: 4602
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930